Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Λαϊκός θρήνος της Μ. Παρασκευής



 
Λαϊκός θρήνος της Μ. Παρασκευής που τον έλεγαν παλιότερα 
 

Σήμερα μαύρος ουρανός σήμερα μαύρη μέρα σήμερα όλα θλίβονται και τα βουνά λυπούνται και εμε οι αρχάγγελοι πηγαίνουν τα χαμπέρια
Εσύ Κυρά μου κάθεσαι και τον Χριστό τον πιασαν , τον πιασαν τον κρεμάσανε , τον ψευδομαρτυρούνε .
Σκληρή φωτίτσα έβγαλε όση κι αν ωδινάστει
Βρες μου γκρεμό να τσακιστώ για το Μονογενή μου, βρες μου μαχαίρι να σφαγώ για το Μονογενή μου .
Κι ο Χριστός της αποκρίθηκε από το σταυρό επάνω:
Μη σφάζεσαι Μανούλα μου θα σφάζεται ο κόσμος ούλος , μη τσακίζεσαι Μανούλα μου , θα τσακιστεί ο κόσμος ούλος …
Σύρε τη παρηγοριά στον επάνω κόσμο, στις χήρες ,στις αρφανές και στις καημένες μανές
και το Μεγάλο Σάββατο που θα χτυπούν οι καμπάνες , τότε και εσύ Μανούλα μου θάχεις χαρές μεγάλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου